Solutionarea reclamatiilor

I. Scop:

Prezenta procedura reglementeaza procesul de solutionare a reclamatiilor si sesizarilor primite de la utilizatorii finali, clienti persoane fizice sau juridice ai magazinului online de pe site-ul clinicalotus.ro si implicit ai societatii comerciale CYM CENTER SRL, care au beneficiat de serviciile noastre de recuperare medicala sau au inregistrat comenzi pentru vouchere sau pachete de servicii aflate in oferta nostra si solicita raspuns sau rezolutie la o situatie considerata de catre acestia drept abatere de la conditiile legale sau contractuale de furnizare a serviciului.

II. Precizare:

Termenii si conditiile de utilizare a site-ului, politica de confidentialitate si prelucrare a datelor si politica de returnare raman valabile si in concordanta cu prezenta politica de rezolvare a reclamatiilor.

III. Conditii:

Reclamatia/sesizarea se transmite personal (nu prin terti).

Reclamatia/sesizarea se formuleaza in limba romana.

Reclamatia/sesizarea trebuie sa contina datele reclamantului: nume, prenume, adresa, telefon si adresa de email.

Reclamatia/sesizarea trebuie sa contina informatii clare si relevante referitoare la situatia reclamata, comanda, produs, serviciu etc. Unde este cazul se vor adauga documente necesare si/sau imagini.

Termenul maxim pentru transmiterea reclamatiei este de 48 ore de la sesizarea problemei.

IV. Modalitati de adresare a reclamatiei:

Reclamatia/sesizarea se va trimite prin email la contact@clinicalotus.ro.

Daca reclamantul nu poate folosi o adresa de email, adresarea se va putea initia si telefonic urmand a gasi impreuna o modalitate alternativa. Numerele de telefon (0799 813 814 / 0372 228 338) sunt vizibile pe pagina de contact si sunt disponibile de Luni pana Vineri intre orele 08:00 – 20:00.

V. Procedura solutionare:

Termenul maxim de solutionare al unei reclamatii este de 30 de zile calendaristice de la primirea acesteia.

In cazul unei situatii complexe termenul maxim se poate prelungi pana la maxim 90 de zile cu instiintarea reclamantului in termenul de maxim 30 de zile calendaristice de la primirea reclamatiei si justificarea situatiei.

Daca pentru inregistrarea reclamatiei vor fi necesare documente, imagini sau alte detalii ce nu au fost transmise initial, vor fi cerute de noi in scris prin email si se vor trimite de catre reclamant tot prin email.

In cazul in care pe parcursul solutionarii ne sunt necesare detalii sau explicatii suplimentare, vom solicita aceste detalii in scris prin email iar termenul se va prelungi cu perioada de asteptare a raspunsului reclamantului (prin email).

Rezolutia sau raspunsul final se va trimite utilizatorului/clientului prin email sau prin modalitatea alternativa hotarata de comun acord la depunerea reclamatiei.

VI. Divergente:

Divergentele privind solutionarea reclamatiilor pot fi usor rezolvate pe cale amiabila, prin acordul partilor.

In cazul aparitiei unor litigii, se va incerca intai solutionarea pe cale amiabila iar daca aceasta procedura esueaza, utilizatorul/clientul are dreptul de a apela la orice alte proceduri extrajudiciare sau se poate adresa instantelor competente.

Unde se află Clinica Lotus în Bacău?

Beneficiază de un tratament împotriva reumatismului la Clinica Lotus! Descopera locația noastră pe hartă și programează-te la o consultație!

cladire Clinica Lotus Bacau

Program & Contact Clinica Lotus Bacău

Luni - Vineri: 08:00 – 19:00
Sâmbătă, Duminică: închis

Contact

CYM CENTER SRL
Reg. com.: J04/1824/2008
CUI: 24594334
Adresa: Calea Romanului, nr. 39, Bacău
Telefon: 0799 813 814 / 0372 228 338
Email: contact@clinicalotus.ro
Orar: Luni – Vineri: 08:00 – 20:00, Sambata, Duminica: Inchis

Conducerea spitalului:
Dr. Bujenita Viorel – administrator
Program audiențe: Miercuri: 08:00 – 10:00
Telefon: 0799813814
Email: info@clinicalotus.ro

Copyright © 2024 Clinica Lotus. Toate drepturile rezervate.

Deschide chat-ul
Ai nevoie de ajutor?
Salutare 👋
Descrie în câteva cuvinte afecțiunea ta și vom reveni cu o recomandare personalizată!
Call Now Button
SUNĂ WHATSAPP PROGRAMARE